محصولات پیشنهادی
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
هیتر برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S
توضیحات

بخاری برقی هوشمند شیائومی Mi Smart Space Heater S یک وسیله بسیار ساده و کارآمد است که به هیچ عنوان آلودگی سوخت های فسیلی را نداشته و ایمنی بیشتری هم نسبت به مدل های بخاری گازی یا نفتی دارد. این بخاری برقی برای نقاطی که امکان استفاده از سوخت های فسیلی نیست مناسب بوده که ممکن است هزینه برق بیشتری به همراه داشته باشد اما با تهیه یک نمونه مناسب مانند محصول فوق، می‌توان یک بخاری برقی با قدرت گرمایش مناسب و مصرف بهینه انتخاب کنید. اگر هنگام خواب سرمای هوا شما را آزار می‌دهد یا قصد دارید اتاق خواب کودکتان دمایی ثابت و مطلوب داشته باشد، میتوانید از هیتر برقی که نوعی دستگاه گرمایشی مانند بخاری ست و با استفاده از برق گرما تولید می کند استفاده کنید. از بین انواع مدل ها، بخاری برقی هوشمند شیائومی کیفیت و اثر گرمایشی بهتری دارد. پیشنهاد گلدتگ به شما خرید بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S است. 

شیائومی در ساخت این محصول تماماً از آلومینیوم استفاده کرده تا علاوه بر پایین آوردن وزن دستگاه، استحکام و ضربه پذیری بدنه را ارتقاء ببخشد. البته آلومینیوم در انتقال گرما به محیط نیز عملکرد خوبی داشته و میزان هدر رفت گرمایی بسیار کمی دارد. یک دسته برای آویز لباس و یا حوله نیز با قابلیت جا به جایی بر روی محصول طراحی شده که تحمل وزن تا 1.5 کیلوگرم را دارد.

ریموت کنترل اپلیکیشن هوم شیائومی

دمای اتاق را در هر زمان و هر مکان کنترل کنید. از برنامه برای روشن کردن بخاری از راه دور استفاده کنید.

کنترل هوشمند دما برای محیط راحت و صرفه جویی در مصرف برق

هنگامی که دمای محیط کمتر از دمای از پیش تعیین شده باشد، به طور خودکار گرمایش را ادامه می دهد. هنگامی که دمای محیط به دمای از پیش تعیین شده برسد، به طور خودکار برق را کاهش می دهد یا گرمایش را متوقف می کند. با یک ترموستات داخلی قابل تنظیم، بخاری خانه شما را در دمای راحت نگه می دارد و نسبت به بسیاری از بخاری های برقی بدون ترموستات صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتری دارد.

انتشار حرارت دو طرفه طبیعی ،بگذارید گرما در اتاق پخش شود

هوای گرم شده بالا می رود و هوای خنک پایین می آید و یک اثر همرفتی برای گردش هوا و گرمایش اتاق ایجاد می کند. مجرای هوای جلو و بالای آن امکان گرم کردن مناطق نزدیک و کل اتاق را فراهم می کند.

توان حداکثر 2200 وات بوده که توان ایجاد گرمای بسیار فوق العاده ای دارد. در سطح 2000 وات دما پایین آمده و مناسب گرمایش محیط های کوچک تر است. در سطح آخر توان تا 1800 وات پایین آمده و برای ایجاد گرمایش در فاصله نزدیک به دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دما ایجاد شده توسط Mi Smart Heater S در 6 درجه قابل تنظیم است. دمای 18 ، 20 ، 22 ، 24 ، 26 و 28 درجه سانتی گراد را می‌توان به صورت دستی از کنار بخاری یا از طریق گوشی های هوشمند انجام داد. صحبت از امکان کنترل ار طریق گوشی های هوشمند به میان آمد. باید ذکر کرد که  Smart Space Heater S همان طور که از نامش پیداست، توانایی وصل شدن به گوشی های اپل و اندرویدی از طریق وای فای را داشته تا بتوان از راه دور نیز قابلیت های دستگاه تنظیم کرد.

 Heater S KRDNQ03ZM را می‌توانید به وسیله اپلیکیشن Mi Home به گجت های هوشمند خود با سیستم عامل های Android و iOS وصل کرده، توان و دمای دستگاه را تغییر داده و حتی تایمری در فواصل زمانی 1 ، 3 ، 5 و 9 ساعت برای آن برنامه ریزی کنید. بخاری برقی مذکور مجهز به سیستم گرمایش همرفتی است. این فناوری اتاق را به خوبی گرم نگه می‌دارد و به یک عدد فن بسیار کم صدا هم مجهز است.

در بخاری هوشمند شیائومی  Space Heater S برای گرمایش بهتر از المنت سرامیکی PTC با راندمان بالا استفاده شده است. این المنت می‌تواند با عبور جریان هوا سریعاً گرم شود. این بخاری هوشمند می‌تواند در عرض 10 ثانیه پس از روشن شدن به دمای ثابت گرمایش دست پیدا کند. طراحی ایستاده این بخاری و قدرت تأمین 90 درجه ای خود به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر گوشه اتاق به هوای گرم یکنواخت دست پیدا کنید. یک قفل کودک برای Xiaomi KRDNQ03ZM Heater S لحاظ شده تا با لمس دکمه های کناری قادر به تغییر دما نباشند. همچنین این سیستم دارای یک سیستم ایمنی مضاعف بوده که به وسیله آن به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند.

 

 

محمدرضا نمازی
1402/11/22
سلام مثل یک شوفاژ قوی میمونه و با توجه به ابعادش وزن خیلی کمی داره. برای یک اتاق کوچک ۲۰-۱۵ متری مناسبه پس از باز کردن کارتن محصول فقط باید پایه های پلاستیکی رو با پیچ گوشتی موجود در بسته بندی به هیتر ببندیم و بعد آماده ی روشن کردنه
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/23
سلام محمدرضا جان * ممنونم که درباره کارایی ، کیفیت و... نظرت رو به اشتراک گذاشتی و خیلی خوشحالم که خودتون هم از کیفیت این هیتر ها راضی بودین
سیدمحمد حسینی
1402/11/10
سلام و عرض ادب سرخ کن بدونه روغن عرضه نمیکنید؟؟؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/11
سلام محمد جان * در تلاش هستیم تا در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
محسن سمیعی
1402/11/09
سلام.پرتاب باد خیلی کمی داره از شیائومی انتظار نداشتم
1
محسن سمیعی
1402/12/11
بدترین خرید من از گلدتگ...،نه پرتاب باد خوبی داره نه محیط رو خوب گرم می‌کنه از میجیا انتظار بیشتری داشتم
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/16
محسن جان * بابت این موضوع خیلی شرمنده شما شدم که از کیفیت راضی نبودین حتما تمام تلاش مون رو میکنیم تا در پیشنهاد های بعدی بتونیم نظر شمارو جلب کنیم
عط گودرز
1402/12/01
سلام دستگاه بخور سرد شیائومی هم موجود کنید تشکر
3
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/01
سلام دوست عزیز * ممنون از استقبال تون پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید