سردوش حمام XIAOMI DIIIB
سردوش حمام XIAOMI DIIIB
سردوش حمام XIAOMI DIIIB
سردوش حمام XIAOMI DIIIB
سردوش حمام XIAOMI DIIIB
توضیحات

بعد از یک روز پر تنش و مملو از خستگی، یک استحمام لذت بخش می تواند نشاط و آرامش را برایمان به ارمغان بیاورد و این زمانی ممکن می شود که مشکلاتی از قبیل فشار کم آب، گرفتگی منافذ دوش، عدم پخش منظم و یکنواخت آب و… وجود نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک سردوش حمام کارآمد و مناسب که نواقص گفته شده را نداشته باشد، اهمیت ویژه ای داشته و آرامش خاطر بیشتری را در طول استحمام با خود به همراه می آورد.

سردوش حمام شیائومی مدل Diiib، در دو حالت دستی و ثابت قابل استفاده بوده و دارای سوراخ‌هایی سیلیکونی است که سه حالت مجزا را فراهم می‌کند که عبارت اند از: جریان آب ملایم و تسکین دهنده، جریان پر فشار و آخرین حالت میانه‌ای از این دو است.

طراحی ظاهری این سردوش بسیار زیبا بوده و بدنه بیرونی آن کاملاً صیقلی و براق است و نصب آن به دیوار یا سقف بسیار ساده بوده و به راحتی توسط خود کاربر ممکن است. بدنه این محصول از 5 لایه تشکیل شده که هر لایه از جنس مواد متفاوتی است.

این لایه‌ها از داخل به خارج عبارت اند از: لایه‌ای از جنس PVC، و لایه‌ای نازک از پلی استر، PVC سفید، یک لایه نقره و در نهایت لایه خارجی از جنس PVC شفاف است، بنابراین با توجه به مواد به کار رفته در بدنه این محصول، می‌توانید بدون نگرانی بابت زنگ زدن، خش افتادن و آسیب دیدن آن، با خیالی آسوده حمام کنید.

قسمت گردن این سردوش به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را نیز فراهم می‌کند تا جریان آب را به قسمت های دور از دسترس نیز برسانید.

درون لوله این سردوش فیلتری قرار گرفته تا رسوبات و ذرات بسیار کوچک موجود در آب از آن خارج نشوند و به منظور تمیز شدن این فیلتر و جلوگیری از رشد باکتری ها در محیط داخلی سردوش حمام، سوراخ‌های موجود روی آن به گونه ای طراحی شده‌اند که می‌توانند آب را در داخل بدنه این محصول به جریان در بیاورند تا فیلتر قرار گرفته در قسمت گردن این سردوش حمام کاملاً از رسوبات گیر افتاده تمیز شود.

 با وجود آنکه بدنه این محصول ترکیبی از مواد مختلف است اما وزن آن تنها حدود 200 گرم بوده و بنابراین در حالت استفاده دستی از این سردوش، هیچ گونه درد و خستگی را در دست خود حس نخواهید کرد. بزرگی قطر این سردوش حمام میجیا 95 میلی متر بوده.

Pezhman A
1403/02/08
توی عکس اصلی میله و هولدر نصب روی دیوارش هم هست. آیا اونا هم توی بسته ش وجود داره یا فقط سردوشه؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/09
پژمان جان* فقط سر دوش هستش !
محمدرضا قزلجه
1403/02/10
سلا فقط سر دوشه یا میله و اتصالات دیواری هم داره ؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/10
سلام محمدرصا جان * فقط سردوش هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید