محصولات پیشنهادی
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
شکلات minicco
توضیحات

پیشنهاد شکلات کرم فندقی minicco امروز گلدتگ، شکلاتی درجه یک است که می‌تواند برای تمامی کودکان دوست‌دار این خوراکی مشهور جذاب باشد. به این دلیل که عطر و طعم بی‌نظیری از کاکائو را با خوردن آن احساس خواهند کرد. فرآورده‌های مختلف کاکائو که در تولید این محصول استفاده شده‌اند همگی از با کیفیت‌ترین های جهان هستند و کیفیتی بی‌نظیر دارند.

تاثیر این کیفیت استثنایی بر کیفیت و طعم نهایی کاملا قابل مشاهده است. شکلات کرم فندقی minicco مغز بسیار خوشمزه‌ای نیز دارد که با استفاده از فندق تهیه شده است. ترکیب فندق و کاکائو از پرطرفدارترین ترکیبات برای ساخت شکلات در جهان است و از همین رو مورد توجه بسیاری قرار دارد.

بافت کرمی مغز شکلات در کنار بافت شکلاتی ترد که برای روکش آن استفاده شده است احساس بسیار مطبوعی ایجاد می‌کنند و در کنار این بافت ترد، ترکیب طعم‌های شکلاتی و فندقی نیز با دستورالعمل خاصی که دارد خوشمزه و دوست داشتنی از کار درآمده است.

این محصول یک تجربه ای شاد، گرم و باطراوت از طعم هایی آشنا و دوست داشتنی را برای شما رقم خواهد زد. شکلات minicco را به تمامی دوست داران شکلات به ویژه شکلات های فندقی توصیه می کنیم.

نسرین طیار
1403/01/21
گلدتگ جان، فرق بین شکلات پوشش آبی با شکلات پوشش صورتی چیه؟ آیا مزه هاشون با هم فرق داره ؟؟ لطفا از‌ فروشنده سوال شود.ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/25
سلام نسرین جان * تفاوتی از نظر طعم و .... ندارن فقط رنگ شون متفاوت هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید