محصولات پیشنهادی
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
کرم موبر HERMOODER
توضیحات

تميزي بدن از نظر پاک سازي موهاي زائد يکي از مهمترين دغدغه هاي زيبايي این روزهای آقایان و بانوان شده است که انتخاب بهترين روش از بين بردن موهاي زائد هميشه يک معضل بزرگ است. کرم‌های موبر یکی از راه‌های راحت و مناسب برای راحت شدن از دست موهای زائد هستند. پیشنهاد امروز گلدتگ انواع مختلف کرم موبر است مناسب افراد و نواحی مختلف بدن، با استفاده از این کرم‌ها، موهای زاید به‌سرعت از بین می‌رود. معمولا بعد از استفاده‌کردن از کرم‌های موبر پوست قرمز شده و حساسیت آن بالا می‌رود. مواد به‌کاررفته در این محصول به‌گونه‌ای است که پوست را ترمیم و مرطوب می‌کند؛ همچنین خاصیت تسکین‌دهندگی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قبل از مصرف باید آن را روی پوست امتحان کنید.

پوست برخي افراد به موبرها حساسيت دارد. در نتيجه مي‌توانيد قبل از استفاده، آن را روي يک قسمت از پوستتان امتحان کنيد. پيشنهاد مي‌کنيم اين قسمت زانو يا پشت زانو باشد که اگر هم پوست واکنش خاصي مثل قرمزي، خارش يا التها ب نشان داد، در معرض ديد نباشد. اگر پوستتان به مواد موبر حساسيت داشت، هيچ نوع ديگري از آن را امتحان نکنيد چون ترکيب بيشتر اين محصولات شبيه هم است و اگر به يک نوع واکنش نشان داديد، به احتمال زياد به انواع ديگر آن هم حساسيت خواهيد داشت.

راهنمای استفاده: بعد از امتحان کردن روی پوست، نحوه‌ی استفاده‌کردن از این محصول به این شکل است که باید مقدار کمی از آن را با استفاده از کاردک به ضخامت ۱ یا ۲ میلی‌متر روی پوست قرار دهید؛ پس از ۵ دقیقه، مقدار کمی از آن را ابه وسیله کاردک از پوست بردارید، درصورتی‌که موها از پوست جدا شوند می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید و در غیر این صورت، باید مدت‌زمان بیشتری روی پوست باقی بماند البته مدت‌زمان قرارگیری نباید بیش از ۱۲ دقیقه باشد و در انتها پوست را با آب ولرم شستشو دهید.

نیلوفر گلدتگ
1402/11/11
مخصوص صورت رو تهیه کردم،بسیار عالی بدون ایجاد حساسیت در کمترین زمان موها رو از بین میبره
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/11/11
نیلوفر جان * خوشحالم که براتون حساسیت ایجاد نکرد و مورد استفادتون هم قرار گرفت

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید