محصولات پیشنهادی
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V
توضیحات

 

اگر حیوان خانگی در منزل دارید یا به خاطر مشغله‌ی زیاد و شیطنت بچه‌ها تمیز نگه‌داشتن خانه برای‌تان کار دشواری است، جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V یک دستیار و همراه عالی برای شماست، این محصول هر روز بارِ جاروکشی و تی‌کشی را به دوش می‌کشد و هر بار بعد از تکمیل برنامه‌ی نظافت، تخلیه‌ی زباله، پر کردن مخزن آب و شستن پد تی را انجام می‌دهد. می‌توانید با خیال راحت تمیزی خانه را به این دستگاه هوشمند بسپارید و مطمئن باشید خانه همیشه تمیز است.

این جارو محصول کمپانی Roborock است. شرکت Roborock یکی از شرکت‌های مشهور در زمینه جاروهای هوشمند است که عملکرد فوق العاده‌ای دارد. جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V با استفاده از جدیدترین فناوری Single All-Rubber Brush  و به لطف قدرت مکش فوق العاده 7000Pa، به طور موثری کثیفی را از انواع مختلف کفپوش‌ها پاک می‌کند و به تمیز کردن عمیق‌تری روی فرش‌ها دست می‌یابد و سرعت برداشت مو را بهبود می‌بخشد و در عین حال گره خوردن کمتر را تضمین می‌کند. این یک انتخاب ایده آل برای خانواده‌های شلوغ با حیوانات خانگی است.

طراحی جارو رباتیک

هرچند ظاهر جارو رباتیک معیار مهمی برای انتخاب و خرید آن نیست، ولی جارو رباتیک Qrevo MaxV بسیار شبیه جارو رباتیک Qrevo بوده و داخل پکیج آن یک داک عمودی و با ابعاد نسبتاً بزرگ دیده می‌شود. ایستگاه داک دو مخزن آب بزرگ دارد که از بالا قابل دسترسی هستند. یکی از آن‌ها از 4 لیتر آب تمیز پر شده و دیگری 3.5 لیتر آب آلوده را در خود نگه می‌دارد. طراحی این محصول کاملاً مینیمال است و نباید انتظار داشته باشید المان خاصی را به دکور شما اضافه کند. از نظر اندازه، داک نسبتا جمع و جور و باریک بوده و ابعاد آن 340 در 487 در 512 میلی متری دارد. با این حال، همچنان برای خانه‌هایی با فضای محدود، گزینه مناسبی نیست.

خود ربات همان ظاهر دایره‌ای رایج را دارد و با ابعاد 350 در 353 در 102 میلی‌متری عرضه می‌شود. بالای دستگاه محل قرارگیری فناوری LiDAR و دوربین AI RGB بوده تا برای ناوبری و تشخیص موانع خیالتان راحت باشد. زیر دستگاه دو پد چرخان تعبیه شده و یکی از آن‌ها ماژول متحرک دارد، یعنی با پیشروی به سمت قرنیزها، هیچ گوشه کناری را آلوده نمی‌گذارد. برای جاروکشی از یک برس غلتکی بدون مو به همراه یک برس جانبی استفاده شده تا آلودگی‌ها به سمت دهانه مکنده هدایت شوند.

قدرت مکش جارو رباتیک Roborock Q Revo Max V

این جارو رباتیک از لحاظ عملکرد مکشی واقعاً عالی است. در هنگام جارو کشی موهای بلند تمایل دارند به دور برس کناری بپیچند، اما باز هم برتری این ربات نظافتچی در جاروکشی نظرها را به خود جلب می‌کند، جارو رباتیک Q Revo MaxV با قدرت مکش 7000 Pa برای جمع‌آوری آخرین ذره گرد و غبار از فرش یا سطح صاف آماده است. تا جایی که می‌توانیم اعلام کنیم، نرخ موفقیت 97 درصدی را به نام خود ثبت کرده است. از طریق اپلیکیشن Roborock، می‌توانید از بین پنج سطح یکی را انتخاب کنید، اما فقط در صورتی که ربات را برای جاروبرقی منطقه انتخاب کنید و نه چیز دیگری.

قدرت مکش بالا تنها مزیت این جارو  نیست چراکه شیائومی این دستگاه را با هوش مصنوعی ادغام کرده است، بنابراین با یک «Hello Rocky» ساده، ربات هوشمند در خدمت شما خواهد بود. ربات جاروبرقی قادر است در مجموع شش کار را از طریق فرمان صوتی انجام دهد:

  1. شروع و مکث تمیز کردن
  2. نظافت بر حسب تقاضا
  3. نظافت اتاق را تنظیم کنید.
  4. حالت های تمیز کردن را تنظیم کنید
  5. تخلیه خودکار گرد و غبار
  6. تمیز کردن و خشک کردن پدهای دستشویی

این دستگاه با وجود قدرت مکش 7000 پاسکالی در کمال تعجب، یکی از بی‌صداترین جارو رباتی‌ها است، سطح نویز به طرز چشمگیری کم است، شما می‌توانید همزمان تلویزیون تماشا کنید یا مکالمه تلفنی داشته باشید.

ناوبری و مسیریابی 

Qrevo MaxV دارای LiDAR و تشخیص موانع است تا از اتاقی به اتاق دیگر حرکت کند. هرگز گم نخواهد شد یا بین موانع گیر نمی‌کند. سیستم ناوبری PreciSense LiDAR مغز Q Revo MaxV است. دارای ویژگی نقشه‌برداری سریع است که می‌تواند نقشه‌های دقیق را در عرض چند ثانیه اسکن و ایجاد کند. در نتیجه، مسیری بهینه برای تمیز کردن خانه شما پیدا می‌کند تا نظافت خانه بهینه باشد. در ادامه این روند، نقشه سه بعدی پس از مشاهده خانه شما با اضافه کردن مبلمان، لوازم حیوانات خانگی و اشیای کف ایجاد می‌شود تا یک تداعی واقعی‌تر از خانه شما باشد.

به لطف دوربین هوش مصنوعی داخلی، جارو موانع را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد؛ سپس حوالی آن‌ها رفت‌وآمد می‌کند تا نقشه سه بعدی را بسازد. این ربات حتی می‌تواند عکس بگیرد و آن را روی نقشه ترسیم کند و به شما اجازه دهد مناطق تمیز نشده را ببینید.
اغلب اوقات در شناسایی کابل‌ها، کفش‌ها و اسباب‌بازی‌ها روی زمین موفق است و از آن‌ها دوری می‌کند. این یک پیشرفت چشمگیر در مقایسه با آخرین مدل‌های Roborock است که دوربین نداشتند و اغلب نمی‌توانستند کابل‌ها و موانع ریز این‌چنینی را ببینند.

جارو رباتیک روبوروک Q Revo MaxV دوست‌دار و حامی حیوانات خانگی است. ربات، حیوانات خانگی شما را می‌شناسد و در حین عبور از کنار پت دلبندتان، فرآیند جارو را متوقف می‌کند. هچنین با قابلیت ویدئو کال، به شما اجازه می‌دهد که حیوانات خانگی خود را کنترل کنید و با آن‌ها حرف بزنید. در نهایت، مسیریابی بی‌عیب و نقص است و به لطف نور و دوربین RGB، جارو رباتی می‌تواند مستقل مسیریابی کند.

باتری جارو رباتیک شیائومی

عمر باتری 5200 میلی آمپر ساعت است. کمپانی سازنده تا 180 دقیقه زمان اجرا را وعده داده است و ربات حدود 70 مترمربع را در طول 94 دقیقه تمیز خواهد کرد. در حالی که حدود نیمی از باتری خود را مصرف کرده و نیاز به شارژ دوباره ندارد. وابسته به میزان کثیفی و تنظیمات قدرت مکش، می‌تواند تا 300 متر مربع را با یک بار شارژ تمیز کند، البته خالی شدن باتری نیز دردسری ندارد، چراکه ربات به طور خودکار به داک بازمی‌گردد تا باتری خود را شارژ کند، یعنی جارو هنگامی که باتری به سطح 13 درصد برسد، برای شارژ مجدد و تکمیل کار نظافت به سمت داک برای شارژ مجدد می‌رود. فرآیند شارژ کامل نیز زیاد طول نمی‌کشد، باید حدود 3.5 ساعت صبر کنید.

 

حمید خرمی
1403/02/08
سلام محصول گارانتی هم دارد؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/09
سلام حمید جان * خیر فاقد گارانتی هستش
اردلان رزمی
1403/02/09
درود... توی ویژگی‌ها نوشتید دارای Mop after vacuuming اما بعد توی توضیحات نوشتید که نداره و این گزینه در اپلیکیشنش نیست... بالاخره داره یا نداره ؟!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/02/09
سلام دوست عزیز گلدتگ * بله قابلیت Mop after vacuuming رو داره

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید